Најдобрите вирални реклами 2013. (полусезона)

10-те најгледани реклами од годинава се прегледани околу 250 милиони пати, ама математиката на топ листата за нивната виралност вклучува и колку пати се споделени низ најразличните социјални медиуми.

Листата ја прави Unruly Media, а на неа ги нема некои големи брендови како Епл и Самсунг нема ниту полуголи девојки, ама затоа има понија, Бекам во гаќи и потсетување на 90-те.

Заради комбинацијата на прегледи и споделувања, има примери како видеото на Микрософт "Child of the '90s" кое би требало да биде на 4-то место според тоа колку пати е прегледано (+34 милиони), ама заради тоа што е споделено само 630.000 пати, завршува на 9-то место.

10. Google "How It Feels [through Glass]"
прегледувања: 20.837.117
споделувања: 576.650

9. Microsoft Internet Explorer "Child of the '90s"
прегледувања: 34.285.417
споделувања: 634.237

8. H&M "The Chase"
прегледувања: 9.675.507
споделувања: 910.222

7. Three "The Pony"
прегледувања: 6.674.695
споделувања: 1.003.929

6. Ram Trucks "Farmer"
прегледувања: 15.212.390
споделувања: 1.846.348

5. Evian "Baby & Me"
прегледувања: 50.887.852
споделувања: 2.569.179

4. Pepsi MAX "Test Drive"
прегледувања: 36.548.886
споделувања: 2.573.826

3. Budweiser "Brotherhood"
прегледувања: 11.967.599
споделувања: 2.706.381

2. Kmart "Ship My Pants"
прегледувања: 17.960.377
споделувања: 2.744.451

1. Dove "Real Beauty Sketches"
прегледувања: 54.444.532
споделувања: 3.850.098

 

 

29 мај 2013 - 21:36