- Години после премиерите, некои филмови сè уште предизвикуваат дискусии и дебати, а осумдесеттите беа таков трансформативен период за филмот што до ден денес некои ги сметаат за проблематични.
- На пример, на списокот е Блу Велвет на Дејвид Линч (а кога Линч не бил дискутабилен) и му се лутат заради сексуалното понижување на ликот на Изабела Роселини и го граничат со порнографија.
- Долго пред Мел Гибсон, имаше филм за Исус на Мартин Скорсезе, кој стана контроверзен затоа што имаше сцена каде што Исус фантазира за нормален живот, дури и за интима со Марија Магдалена.
- Естетиката на Вес Андерсон има влијание од различни жанрови, од хорор, до романса.
- Ретко кој режисер може да се пофали со инстант-препознатливост како Андерсон, па критичарите и публиката со години се прашуваат на што се должи тоа.
- На списокот се „Кој се плаши од Вирџинија Вулф“ и „Дипломец“. И е добар список за наслови што не сме ги начекале и за луѓе што не знаат веќе што да пуштат.
- Како што често бива со паразити, така и манипулаторите полека еволуираат и се адаптираат на сè посвесното опкружување.
- Во последно време, психологијата идентификува нови, порафинирани манипулативни тактики кај нарцисите и социопатите, затоа што, како што вика Ина, енергетски вампири се и имаат природен талент да се прилагодуваат како камелеони.
- Учат да глумат емпатија (без разлика што не се способни за емпатија), го рафинираат користењето на вината и срамот, преминуваат на нешто што се вика микрогаслајтинг и сместени се удобно на дигитални платформи за да саботираат. Темелно е објаснето. Чувајте се.