Инспирирано од свежината што се наоѓа насекаде околу нас – во секојдневието, авантурите, во дружбите, но и во самиот производ, како негов главен атрибут, СКОПСКО Smooth преку новата кампања со уникатен видеозапис успеа совршено да ја дефинира токму таа свежина.
Новата кампања претставува продолжување и надградување на патот по кој природно се развива брендот, кој за многу кратко време стана омилен избор на консументите што бараат свежа и ладно филтрирана варијанта на пиво. Токму поради тоа, преку слоганот „Дефиниција за свежина“ и платформата #СвежоКако, СКОПСКО Smooth со консументите се впушта во заедничка потрага по свежи искуства и нови места што треба да бидат инспирација во нашето секојдневие.
Погледнете ја новата реклама
(Комерцијален текст)