- Постои палата достојна да се носи со Версај - и закопана е под Брисел.
- Палатата Куденберг во своето време имала сè што може да се замисли во богата кралска резиденција: Монструозна сала за банкети што ги вчудовидувала сите гости, величествени станови исполнети со дела од најважните уметници во тоа време и огромни дворови и градини каде што аристократијата се шетала облечена во најсилните модни крикови тој период.
- Седумстотини години, од оваа палата се владеело со Брисел, од еден мал рид во центарот на градот. Тој мал рид сега е Плас Ројал и кога туристите доаѓаат да ги гледаат импресивните нео-класицистички згради што го врамуваат плоштадот во срцето на Брисел, најверојатно не знаат дека стојат на остатоците од заборавениот белгиски Версај.
- Карло V бил последниот монарх што живеел во Куденберг. Тие што дошле после него избрале да не живеат во палатата, туку владееле од Мадрид или Виена. Куденберг примал гувернери како сестрата на Карло V, што и не било најпаметно, затоа што во рацете на еден таков гувернер всушност ѝ дошол крајот.
- Ни се заканува нешто што се вика кафе-апокалипса. Некои истражувања покажуваат дека климатските промени влијаат на места каде што се одгледува кафе и дека до 2050, ќе има помалку од половина од залихите што ги имаме сега.
- Жешките температури ги прават растенијата поранливи на штетници и други закани. Во исто време, сè повеќе се бара кафе во светот.
- Во обид да се одложи ова, има научници што работат на нови, поиздржливи зрна, што би нè спасиле од овие проблеми - растат клетки од кафе во лабораторија, наместо на дрва. Други бараат замени и одржливи состојки, а додаваат кофеин, заради ефектот.
- Во дистопискиот расказ на Џ. Г. Балард, „Градината на времето“ кој беше инспирација за дрес-кодот оваа година, супер-богатите се кријат во луксуз, додека „небањатите“ креваат бунт. Така малку непријатно, како за тема за најголемиот моден настан во годината.
- Темата е избрана пригодно за изложбата на Институтот за костими Заспани убавици: Одново будење на модата, што е истражување на многу парчиња од архивите на Мет кои се станати премногу нежни за носење. Сега се реанимирани со технологија, ВИ и аудио и служат како метафора за фрагилноста на модата и како начин да се испитаат цикличните теми на преродувањето и обновувањето.
- Јавноста се фокусираше на метафоричната значајност на расказот, истакнувајќи го пак неговото истражување на тенденцијата на човештвото кон циклуси на создавање и уништување. И има некаква вистина во ова, но како намерно да игнорираат поочигледна поента - ова е расказ каде што последниот бастион на богатите ќе го прегази толпа од работничката класа.
- Која и да е причината, има една иронија во тоа да се влече инспирација токму овој расказ на Мет Гала.