- За луѓето што сакаат да дадат отказ, ама не можат во моментов, Лос Анџелес Тајмс има спремено упатство како да се изведе тоа најпаметно што може.
- Меѓу другото, важно е да знаете и зошто давате отказ. Важно е и да го лоцирате чувството што ве тера да си одите, па и да се борите малку со него - како на пример преземање иницијатива за нешто, учествување во нешта во кои инаку не би учествувале. И онака имате време додека да станете спремни за отказот.
- Личи очигледно дека треба да се почека додека да ги исплатите сите долгови, но не мора да значи - важно е да се направи баланс меѓу плаќањето и штедењето.
- Важно да не се заборави: градење вештини и живот надвор од работа.
- Естетиката на Вес Андерсон има влијание од различни жанрови, од хорор, до романса.
- Ретко кој режисер може да се пофали со инстант-препознатливост како Андерсон, па критичарите и публиката со години се прашуваат на што се должи тоа.
- На списокот се „Кој се плаши од Вирџинија Вулф“ и „Дипломец“. И е добар список за наслови што не сме ги начекале и за луѓе што не знаат веќе што да пуштат.
- Како што често бива со паразити, така и манипулаторите полека еволуираат и се адаптираат на сè посвесното опкружување.
- Во последно време, психологијата идентификува нови, порафинирани манипулативни тактики кај нарцисите и социопатите, затоа што, како што вика Ина, енергетски вампири се и имаат природен талент да се прилагодуваат како камелеони.
- Учат да глумат емпатија (без разлика што не се способни за емпатија), го рафинираат користењето на вината и срамот, преминуваат на нешто што се вика микрогаслајтинг и сместени се удобно на дигитални платформи за да саботираат. Темелно е објаснето. Чувајте се.