Многу мажи го читаат сајтов и они никогаш нема да ја разберат возбудата на враќање кломпи во мода. Враќање кломпи значи дека нема да треба да се копа по опскурни пазари во странски градови, да се најде нешто заборавено од некое друго време, а сепак ново - ќе ги има во мејнстрим продавници и по интернет и ќе има избор, и ќе бидеме како по папучи, ама дотерани и ќе можеме да ги пазариме во разни варијанти и најверојатно никогаш нема да дозволиме да излезат од мода. Поточно, мажите можеби нема да можат да сфатат додека не им посочиш дека е како еден ден да се разбудат и да биде во ред на работа да се носат - крокс.
Да слушнете еден одличен аргумент за тоа зошто би било врв да може прв пат да се доживее „Психо“ и тоа токму во времето кога е излезен и ниедно друго време.
Пеги Гугенхајм е икона и една од најзанимливите и највлијателни личности во историјата на уметноста. Како поддржувач, човек од доверба, пријателка и љубовница на големите мајстори на современото уметничко движење, не ја ограничуваат општествените норми на јавниот и приватниот живот.
Мелусина е интересен лик од европскиот фолклор, главно во француски, германски и англиски традиции. Легендата вели дека Мелусина била прекрасна жена со тајна: Секоја сабота се трансформирала во суштество - половина змија-половина жена, како резултат на пактот со ѓаволот што го направила мајка ѝ.
Отсекогаш имало мажи што тежнеат кон што е можно помлади (па и едвај легални) жени, како би можеле „да ги обликуваат“ како што им одговара, само што - сега имаат и микрофони.
Пробала (и не успеала) да го заведе Винстон Черчил, пораснала со тетка ѝ откако мајка ѝ се самоубила и е единствената ќерка на Изабел-Бланш Сингер - да, тие Сингер, империјата за машини за шиење.
Максин Бирли (1922-2009), подоцна позната како Максим де ла Фалез била елегантна жена, популарна во општеството, мајка, воен шифрер, автор на книги за рецепти, колумнист, муза, актерка и манекенка. Каков спој!
Уна „Леди Троубриџ“ Винченцо е препознатлива по мазната боб-фризура, по смокингот и моноклот - била авангардна аристократка и омилена тема на трачерските списанија во раниот 20 век, кои се хранеле од ексцентричната англиска елита.
Бенедета ја почнува кариерата како модел и е прва Италијанка на насловната на американскиот Вог и на првиот број на Вог Италија во 1965. Со безвременска убавина и ноншалантен стил, има работено со Ричард Аведон, Енди Ворхол и Ирвинг Пен. Истовремено е самохрана мајка, новинарка, авторка, предавач и политички активист, борец за женски права и волонтер во локална болница.
И покрај убавината и посветеноста да го одржи изгледот, одбивала да позира за портрети кога наполнила 32. Била позната по јавањето и шетањето во јавност со чадор со кој го покривала лицето.