Медиуми

Дизни се изгоре со 400 милиони долари вложени во Вајс

Пред неколку години Вајс успеа да направи страшна приказна околу себе - медиум што младите го следат и читаат, нешто што ги привлече сите поголеми медиумски куќи од кои најголеми мускули покажаа Дизни, инвестирајќи 400 милиони долари во Вајс. Сега Дизни се пишман за парите што ги дале. Повеќе

Зошто Ворен Бафет мисли дека на весниците им нема спас

Еден од најбогатите луѓе на светот и инвестициски пророк, во интервју изјави дека весниците бројат ситно и дека со време треба да се поздравиме со печатениот медиум бидејќи таму нема назад. Повеќе

Како РТ го сними единственото видео од апсењето на Асанж
Не снима убав туку упорен

Асанж со месеци не беше виден во јавност, од недела на недела односите меѓу него и домаќините се влошуваа, минатата недела Викиликс дури и алармираше дека за „часови или денови“ Асанж ќе биде избркан на улица, и сепак ниту еден британски или светски медиум не успеа да направи снимка од апсењето на Асанж сред Лондон. Освен Руптли на РТ. Повеќе

Децата на Кашоги секој месец добиваат рушвет за да не галамат

Освен пари, на четирите деца на убиениот новинар им се дадени и куќи од саудиските власти за да се осигура дека тие „ќе продолжат да покажуваат воздржаност во нивните изјави во јавноста“. Повеќе

Колапсот на наративот за заговор

Откако успеаа да и ја продадат на Америка заговорничката и привлечна идеја дека првиот човек во Белата куќа е компромитиран странски агент, сега доаѓа моментот кога медиумите треба да се проверат самите себе, порачува Ал Џезира во репортажата околу извештајот на Милер и американските меинстрим медиуми. Повеќе

Би-би-си му плати отштета на Порошенко заради ширење лажни вести

Пакетот е извинување од Би-би-си до украинскиот претседател плус парична отштета, а сето тоа затоа што се залетале и пренеле неточна вест околу Порошенко и Трамп. Повеќе

Гневот на конзервативците стана маркетинг алатка

Два масовно големи американски брендови Котонел (тоалет хартија) и Волмарт неодамна пуштија реклами во кои во главна улога се геј мажи. И ова го имаше очекуваниот ефект - не толку во зголемување на продажба, колку во напнување на конзервативците и целиот добредојден скандал кој следуваше по ова. Повеќе

Ако не сакаш „фејк њуз“, плати за вистински

Како и секоја новинарска мака последнава деценија и на оваа корените и се во Гугл и Фејсбук, поточно во нивните деспотски алгоритми кои со една најмала измена можат да те преплават со посетители или целосно да ти ги секнат истите. Од другата страна на шалтерот ова се одразува како нивна способност да изберат кои вести на кои корисници ќе им бидат послужени, а кои ќе бидат тргнати на страна. Повеќе

Како Трамп победува на прес-конференциите?

Како што одминува првиот мандат на американскиот претседател така прес-конференциите со него (и екипата од Белата куќа) се повеќе добиваат на забавност и возбуда, а се помалку на информативност. Се на се брифингот од Белата куќа е станат спектакл како кечери. Повеќе

Жилет, и проблемот со корпорации што сакаат активизам за профит

Колку што производителот на жилети и опрема за бричење правилно одбра теми на кои да се закачи, толку беше лоша и несмасна изведбата на нивната кампања. Повеќе