Пара-адвертајзинг

Напнати од драконски строгите правила за рекламирање наметнати од МОК, британски веб сајт започна "Fauxolympics" конкурс за најдобра не одобрена реклама на Олимпијадата.

На конкурсот има 4 категории:

Спринт - герила маркетинг што ќе биде отстранет побрзо отколку што Усаин Болт може да истрча 100 метри.

На долги патеки - реклами кои веројатно би требало да бидат пуштени во етер, ама веројатно нема да бидат.

Пречки - реклами кои успеваат да ги заобиколат правилата за рекламирање.

Скок во височина - смешни реклами кои ги прекршуваат правилата.

Официјалните награди се: (за сите категории) трето пласираниот ќе добие чоколадо Галакси, второ пласираниот ќе добие лименка Пепси а за прво пласираниот има Бургер Кинг ваучер. Организатор на натпреварот е британскиот сајт за маркетинг и медиуми The Drum.

Дел од предлозите :

Спринт

На долги патеки

 

Со пречки

Скок во височина

10 август 2012 - 10:57